ЦЕНОРАЗПИС
Дигитализирайте и автоматизирайте счетоводството си!
Изберете подходящата Еврофактура за Вашия бизнес.
Всички цени са без ДДС.
ЦЕНОРАЗПИС
Дигитализирайте и автоматизирайте счетоводството си!
Изберете подходящата Еврофактура за Вашия бизнес.
Всички цени са без ДДС.

БЕЗПЛАТЕН
0 ЛВ
Брой акаунти
1
Услуги
издаване на до 70 фактури или проформа фактури месечно
добавяне на до 30 фактуритани клиента (партньори) месечно
издаване на фактури, чиято общата стойност да не надвишава 5000 евро месечно
пътни листове
касова книга
банка
Поддръжка на потребители
потребителите на ОСНОВНИЯ пакет нямат възможност да се възползват от онлайн поддръжка по телефон и имейл. Ако обновите абонаментния си план, ще получите безплатна поддръжка по телефона за първия месец.
СТАНДАРТЕН
14 ЛВ/МЕСЕЦ
цената може да варира в зависимост от броя потребителски профила
Брой акаунти
До 3*
Услуги
изпращане на фактури
получаване на фактури
пътни листове
касова книга
банка
изчисляване на ДДС
главна книга
управление на запасите
Поддръжка на потребители
по имейл – безплатно
по телефон – този вид поддръжка се заплаща допълнително – 50лв/час
с TeamViewer
ПРЕМИУМ
49 ЛВ/МЕСЕЦ
цената може да варира в зависимост от броя потребителски профила
Брой фирми/акаунти
До 5*
Услуги
изпращане на фактури
получаване на фактури
пътни листове
касова книга
банка
изчисляване на ДДС
главна книга
управление на запасите
отчети на баланса
основни средства
изчисляване на лихви
управление на множество фирми
Поддръжка на потребители
по имейл – безплатно
по телефон – този вид поддръжка се заплаща допълнително – 50лв./час
с TeamViewer

ОСНОВЕН
0 ЛВ
Брой акаунти
1
Услуги
изпращане на фактури
пътни листове
касова книга
банка
Поддръжка на потребители
потребителите на ОСНОВНИЯ пакет нямат възможност да се възползват от онлайн поддръжка по телефон и имейл. Онлайн поддръжката е възможна при заплащане на абонамент месец предварително.
СТАНДАРТЕН
19 ЛВ/МЕСЕЦ
Брой акаунти
До 3*
Услуги
изпращане на фактури
получаване на фактури
пътни листове
касова книга
банка
изчисляване на ДДС
главна книга
управление на запасите
Поддръжка на потребители
по имейл
по телефон
с TeamViewer
ПРЕМИУМ
39 ЛВ/МЕСЕЦ
Брой фирми/акаунти
До 5* (за повече фирми/акаунти цената на пакета е по-висока)
Услуги
изпращане на фактури
получаване на фактури
пътни листове
касова книга
банка
изчисляване на ДДС
главна книга
управление на запасите
отчети на баланса
основни средства
изчисляване на лихви
управление на множество фирми
Поддръжка на потребители
по имейл
по телефон
с TeamViewer
Често задавани въпроси и отговори:
Какво се случва след изтичане на безплатния Ви период?
След изтичане на безплатния период, за тест на програмата при вписване ви предлагаме две опции:
- да се абонирате за програмата като изберете между стандартен и премиум пакет
- или да използвате безплатния основен пакет
Трябва ли да подпиша договор за продължаване на сътрудничеството след изтичане на безплатния пробен период на програмата?
След 30 дни безплатен тест период на програмата не подписвате договор, но се заплаща месечен абонамент за пакетите СТАНДАРТЕН И ПРЕМИУМ. Ако заплатите абонамента за няколко месеца предварително, получавате отстъпка. Цените са посочени в ценоразписа. Основния пакет е безплатен и за него няма месечни такси.
Плаща ли се месечно предплащане за ОСНОВНИЯ пакет?
ОСНОВНИЯ пакет е безплатен и за него няма месечно предплащане.
Забележка: След изтичането на тест периода потребителите на ОСНОВНИЯ пакет не разполагат с възможноста да използват безплатна подрръжка по телефон и имейл. Поддръжка за ОСНОВНИЯ пакет е възможно да се активира като се заплати месец предварително (тарифите са посочени в ценоразписа).
Какво се случва ако използвам ОСНОВЕН пакет, а след време реша да използвам СТАНДАРТЕН или ПРЕМИУМ?
Ако по някое време решите да използвате СТАНДАРТЕН или ПРЕМИУМ пакет всичко, което трябва да направите е да се абонирате.
Забележка: След като преминете от ОСНОВЕН към СТАНДАРТЕН или ПРЕМИУМ пакет вече не може да се върнете отново към ОСНОВЕН пакет. Ако сте на СТАНДАРТЕН пакет и желаете да се прехвърлите на ПРЕМИУМ пакет е възможно. Мъзможно е и обратното – да преминете от ПРЕМИУМ към СТАНДАРТЕН пакет.
Как да направите първата си фактура?
Инструкции за издаване на фактура може да откриете на следния Youtube линк: https://youtu.be/KUhC7zWvg0Q?t=204
Възможен ли е обменът на данни с онлайн магазини в програмата?
Програмата Еврофактура позволява автоматичен обмен на данни с други онлайн магазини на трети страни. Обменът на данни се извършва в двете посоки. Наличен е за следните платформи:
Как да въведете издадена фактура в програмата?
Фактурата в програмата се внася от менюто Нова фактура. Фактурите могат да бъдат въведени в програмата от опцията Въвеждане на издадена фактура, като тази опция е достъпна само на ПРЕМИУМ пакета.
Как да изпратите фактура?
Когато издавате фактура в програмата е възможно да натиснете върху опцията Изпрати и да изберете една от опциите за изпращане (напр. по имейл, SMS…)
Когато кликна върху опцията Издаване на фактура, означава ли, че фактурата вече е изпратена?
Когато кликнете върху опцията Издай фактура това не означава, че фактурата е изпратена, а че е само издадена т.е. получила е своя номер. За изпращане на фактури трябва да кликнете на опцията Изпрати и да изберете един от начините на изпращане (напр. по имейл, SMS…).
Трябва ли да инсталирам приложение на моя компютър, мобилен телефон или таблет?
Не е необходимо да се инсталира апликация. Всичко, което ще ви трябва е интернет и браузър. В програмата се влиза с потребителско име и парола. Може да използвате и апликацията на всеки компютър, мобилен телефон или таблет.
Могат ли да се изпращат прикачени файлове?
Може да прилагате и изпращате файлове чрез иконата за прикачване на файл (като кликнете на иконката ще се появи текст – прикачи файл). Когато изпращате фактура, прикачените файлове трябва да бъдат маркирани отново, за да бъдат изпратени с фактурата.
Платена ли е поддръжката по телефона?
През първия месец докато тествате програмата безплатно имате включена и безплатна поддръжка по телефона, по имейл, както и поддръжка чрез програма за дистанционна помощ (TeamViewer). След изтичане на безплатния тестов период на програмата, поддръжката се начислява според ценовата листа на услугите. След изтичане на тестовия период потребителите с ОСНОВЕН пакет нямат право на поддръжка по телефон или имейл. Поддръжката за ОСНОВНИЯ пакет е възможно само при заплащане от потребителя месец предварително (тарифите са означени в ценоразписа).
Какво прави програмата през тестовия период и могат ли да се изпращат фактури?
По време на тестовия период на програмата можете да изпращате и издавате фактури, както и всички други функции са на разположение за вас.
Какво се случва с данните, въведени в програмата след изтичането на тестовия период на програмата?
Данните, които въвеждате през тестовия период, ще останат в програмата след изтичане на срока. Вие сами управлявате данните в програмата.